Conceptul evenimentului a fost realizat sub forma unei caravane in Bucuresti, Cluj si Iasi, in cadrul unor locatii atent alese, centrale si contemporane unde participantii descopera in cadrul expozitiei, echipamente tehnologice de ultima generatie care reusesc sa optimizeze costurile unei afaceri sau activitatea unei firme prin inovatie.

 

Detalii:

  • Organizarea unei caravane in trei orase din Romania
  • Evenimentul se desfasoara pe parcursul a 12 zile, cate 3 zile/ oras
  • Conceptul evenimentului a fost unul de original, am apelat pentru realizarea invitatiei la inovatie, realizand o aplicatie in realitatea augmentata ce a ajuns direct pe smartphone-urile invitatilor, alaturi de o macheta trimisa fizic prin posta. Astfel prin intermediul aplicatiei si a machetei se putea vizualiza echipamentul “vedeta” din cadrul expozitiei
  • Design-ul standului expozitional si producerea materialelor de marketing, integrate cu conceptul general al evenimentului
  • Managementul invitatilor si follow-up post eveniment
  • Organizarea unei tombole in care castigatorul pleaca intr-un city break, iar in una din zile viziteaza un centru de Research&Development al clientului

Alte evenimente


Partnership for Real Business

Manhunt

Delight Days

Creeaza-ti propriul show de supravietui ...