Pentru a crea o echipa de succes, metodele de comunicare eficienta sunt necesare atat pentru membrii echipei cat si pentru lideri. Sa lucrezi in echipa poate sa fie un lucru extrem de placut, dar poate sa fie si dificil si frustrant in acelasi timp.

Pe langa dezvoltarea abilitatilor de comunicare ale participantilor, atelierul de “Comunicare eficienta in echipa” ii face pe acestia sa inteleaga cum sa aleaga cuvintele adecvate in concordanta cu situatiile experimentate.

Detalii:

  • Numar participanti: 8 / sesiune
  • Atelierul se poate desfasura in unul sau mai multe module cu o durata de 4 ore, in functie de experienta participantilor
  • Prin temele abordate, comunicarea asertiva, asumarea responsabilitatii, ascultarea activa, participantii vor invata ce inseamna sa comunici eficient si sa folosesti anumite tehnici pentru anumite situatii
  • Exercitiile individuale sau de grup le vor arata participantilor cum sa utilizeze in mod adecvat cuvintele sau care sunt cele mai bune modalitati prin care isi pot exprima personalitatea si ideile pentru a se bucura de o cariera si o viata de succes

Alte evenimente


Sculptura mica – figurine antropomorf ...

Handmade – tehnica servetelului

Managementul stresului la locul de munc ...

Evolutie personala