Trei vrajitoare ameninta ca vor distruge petrecerea din seara de Halloween. Participantii trebuie sa captureze vrajitoarele si sa le trimita inapoi pe taramul lor pentru a salva petrecerea.

Vrajitoarele ce trebuie capturate sunt: neincrederea, fatarnicia si egoismul.

Cateva dintre probele care ii incearca pe participanti sunt confectionarea maturilor zburatoare, a baghetelor magice si realizarea de incantatii.

Fiecare poveste este realizata sub forma unei calatorii, cu elemente de gamification, in care obiectivele de invatare sunt transferate in elemente de joc. Scopul urmarit este eficientizarea muncii in echipa si cresterea colaborarii intre departamente.

Folosim fiecare oportunitate ivita in joc pentru a evidentia mesajele cheie.

 

Obiectivele programului:

  • imbunatatirea comunicarii dintre membrii echipei
  • cresterea increderii
  • creativitatea si capacitatea de inovare

Detalii:

  • 50 de participanti
  • 2 zile
  • 3 traineri, 1 facilitator, 1 coordonator logistic

 

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Alte evenimente


In tara minunilor

Cavalerii mesei rotunde

Misterul unei crime

Dacii, cei mai viteji dintre traci