Invitatii participa activ la construirea unei povesti experientiale. Impartiti in echipe de filmare, cu ajutorul actorilor, cameramanilor si editorilor profesionisti, au ca obiectiv realizarea unor scurt metraje in care sa evidentieze cat mai bine brandul, consumatorii, emotiile si momentele de incantare pe care le provoaca.

Pentru a surprinde cele mai autentice reactii ale consumatorilor in scurt metrajele lor, participantii combina tactici experientiale de marketing cum ar fi invitatii creative, standuri pentru degustare si poze instant.

Scurt metrajele realizate sunt premiate in cadrul galei Oscar iar premiul cel mare este castigat de echipa care reuseste sa surprinda cel mai bine povestea brandurilor.

Dinamica programului urmareste comportamente constructive, munca in echipa, creativitatea, insa si intelegerea schimbarii strategiei companiei.

Obiectivele programului: 

  • stimularea creativitatii
  • intelegerea si adoptarea noii strategii a companiei
  • munca in echipa si comunicarea de grup

Detalii: 

  • 70 de participanti
  • 3 zile
  • 1 trainer, 3 facilitatori, 1 coordonator logistic, 3 editori, 7 cameramani

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite. 

Alte evenimente


Organizatorii de petreceri

Efectul de domino

Orientare creativa

Mestesuguri si gusturi romanesti